مقالات

بهترین لپ تاپ برای ترید در سال 1401

لپ تاپ مناسب برای ترید ارز دیجیتال

بهترین لپ تاپ برای ترید در سال 1401

امروز می خواهم یکی از پرتکرارترین سوالات مربوط به لپ تاپ های مخصوص ترید یا کریپتوکارنسی را پا سخ بدهم. با من در سایت دکونزو همراه باشید. تا بهترین لپ تاپ ها برای ترید در سال 1401 را خدمت شما معرفی کنم.

برای برخی افراد، معاملات سهام، کریپتو یا فارکس ممکن است مانند خرید و فروش سهام در صعود و نزول بازار به نظر برسد، اما موارد بیشتری برای یک آدم حرفه ای وجود دارد. تصمیمات بر اساس تحلیل تکنیکال و مبانی برای معامله گرانی مانند شما گرفته می شود،درست است؟معامله در بازارها آنطور که برخی از آگهی های بازرگانی تبلیغ می کنند آسان نیست. برای داشتن پرتفوی مثبت نیاز به دانش، TA و درک مناسب از شرایط بازار دارد. برای رسیدن به این هدف وجود یک لپ تاپ قوی یا سیستم مناسب بسیار اهمیت دارد.

در گذشته، روزنامه ها و سایر منابع اطلاعاتی به معامله گران کمک می کردند تا اطلاعات مهمی در مورد شرایط حاکم بر بازار و اخبار مربوط به شرکت ها به دست آورند (تا بتوانند از اخبار ترید استفاده کنند و سودهای واقعاً عظیمی به دست آورند). هنوز هم مفید است، اما با پیشرفت‌های فناوری، می‌توانید لپ‌تاپ یا حتی یک تلفن هوشمند قدرتمند را روشن کنید، جستجو کنید و مقالات خبری، انتشارات و اطلاعات بی‌پایانی درباره ارزهای دیجیتا پیدا کنید.

مهم ترین نکات برای خرید یک لپ تاپ مخصوص ارز دیجیتال؟

یک: نمایشگر با کیفیت خوب: مطمئنا مهم ترین عامل برای تحلیل بازار و کنترل نمودارها برای یک معامله گر در بازار داشتن یک مانیتور با کیفیت و بزرگ می باشد.

 دو: قابلیت اتصال مانیتورهای خارجی: معمولا یک معامله گر حرفه ای در فارکس یا هر بازار بین المللی نیاز به چندین مانیتور بزرگ و حرفه ای در کار خود دارد. پس بهترین لپ تاپ برای این افراد لپ تاپ با تعداد پورت زیاد می باشد. تا امکان وصل مانیتورهای متنوع را داشته باشد.

سه: یک باتری با دوام طولانی، مطمئنا داشتن یک باتری قوی و قابل اعتماد که درموقعیتهای مختلف امکان اتصال شما را به بازار جهانی برقرار نماید از ضروریات می باشد.

 چهارصفحه کلید دارای نور پس زمینه ، چون بازارهای بین المللی 24 ساعته گردیده و نیاز به استفاده از لپ تاپ در طول شب نیز می باشد. توصیه می گردد. کیبورد با نور پس زمینه تهیه نمائید.

از همه مهم تر برای یک لپ تاپ کانفینگ یا مشخصات آن برای ارائه بهترین خدمات در هنگام کار با نرم‌افزارهای تجاری مبتنی بر مرورگر و نرم‌افزارهای تجاری مستقل مانند TradingView، thinkorswim، MetaStock، TC200  می باشد. همچنین می‌توانند با استفاده از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome، Microsoft Edge، Mozilla Firefox، Safari، وب‌گردی پیشرفته انجام دهند.

مشخصات بهترین لپ تاپ مهندسی در سال 2022 کدام است؟

 

در ادامه کمترین مشخصات لپ تاپ  مورد نیاز و کانفینگ مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ مناسب برای ترید را خدمت شما معرفی میکنیم .

مشخصات

کمترین مشخصات  مورد نیاز برای یک لپ تاپ ترید یا ارز دیجیتال

 

ویژگی های مورد نیاز که توصیه می شود لپ تاپ داشته باشد

 

CPU نسل 10 اینتل Core i3 نسل 10 اینتل Core i5 یا بالاتر

 

رم 8 گیگابایت 16 گیگابایت

 

فضای ذخیره سازی SSD 256 گیگابایت SSD 512 گیگابایت

 

صفحه نمایش 13.3 اینچی FHD (1920 x 1080) 15.6 اینچی FHD IPS (1920 x 1080)

 

باتری تا 5 ساعت تا 10 ساعت

 

 

اینها فقط مشخصات حداقلی و توصیه شده مورد نیاز برای اجرای همه نرم افزارهای ترید  بر روی لپ تاپ و برای نرم افزارها مانند استفاده از Microsoft Excel یا هر برنامه مایکروسافت آفیس دیگری بودند. ما توصیه می کنیم دستگاهی را انتخاب کنید که با مشخصات توصیه شده مطابقت داشته باشد یا برای عملکرد طولانی بهتر است.

 

در ادامه می خواهم به پرتکرارترین سوالات مشتریان عزیزمان که در سال گذشته در مورد لپ تاپ مناسب برای ترید پرسیده اند پاسخ بدهم. با من همراه باشید.

7 تا از بهترین لپ تاپ ها برای معاملات سهام:

    Acer Aspire E 15 (نسل هشتم)

    مک بوک پرو 13 اینچی اپل.

    ASUS VivoBook F510UA.

    Razer Blade Stealth.

    لنوو Y700.

    ASUS ZenBook UX330UA.

    Dell XPS 15.

 

آیا می توانیم با لپ تاپ ترید کنیم؟

یک لپ‌تاپ ترید باید داده‌های زیادی را در زمان کم  پردازش کند، بنابراین داشتن رم زیاد به عملکرد سریع و بدون ایجاد تاخیر  کمک می‌کند. یک لپ تاپ با 16 گیگابایت رم یا بیشتر باید عملکرد فوق العاده ای را برای معاملات روزانه ارائه دهد.

آیا لپ‌تاپ‌های بازی برای ترید خوب هستند؟

لپ‌تاپ‌های بازی برای همه نوع ترید عالی هستند. این لپ‌تاپ‌ها معمولاً با ترکیبی از پردازنده‌های قدرتمند و رم کافی عرضه می‌شوند، دو جزء که برای عملکرد کامپیوتر بسیار مهم هستند. قابل حمل بودن لپ تاپ نیز مهم است زیرا گاهی اوقات نمی خواهید پشت رایانه شخصی بنشینید.

لپ تاپ ترید به چه چیزهایی نیاز دارد؟

به عنوان یک معامله گر حرفه ای ، باید در بازار برتری کسب کنید و یکی از راه های انجام این کار، سرمایه گذاری در یک سیستم کامپیوتری با کارایی بالا است. پردازنده ای با 6 هسته یا بیشتر انتخاب کنید، روی 16 گیگابایت رم یا بیشتر سرمایه گذاری کنید، کارت گرافیکی بخرید که از وضوح 4K یا 5K مانیتور رایانه پشتیبانی کند.

آیا پردازنده i3 برای ترید خوب است؟

کارکردن ساعت‌های طولانی‌تر لپ‌تاپ‌ها در روز بر عملکرد باتری تأثیر می‌گذارد و ممکن است در مدت زمان کوتاهی خراب شود، بنابراین توصیه نمی‌شود. پردازنده i3، رم 4 گیگ، صفحه نمایش حداقل 13 اینچ و حداقل 250 گیگابایت HDD برای ترید و محیط نرم افزاری آن کافی نیست.

ایا لپ تاپ های سرفیس و طرح تبلت مناسب کار ترید می باشد؟

شاید به جرات بتوان گفت خیر، اما شما می توانید با یک گوشی موبایل هوشمند نیز کار ترید انجام دهید. اما اگر به صورت حرفه ای کار می کنید. داشتن یک مانیتور بزرگ از اولویت های شما می باشد. انواع سرفیس یا لپ تاپ های مشابه با سایز مانیتور کوچک برای شما مناسب نخواهد بود. البته که این سری از لپ تاپ ها از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره مند هستند. شاید در زمان سفر یا آموزش ترید برای شما بسیار مناسب باشند.

آیا مک بوک ایر برای معاملات سهام خوب است؟

اگر می‌خواهید در مکان‌های مختلف تجارت کنید، مک‌بوک ایرعالی خواهد بود. مک بوک ایر فوق العاده سبک و قابل حمل است و تنها 1 کیلو وزن دارد و در عین حال مشخصات آن برای معامله با 12 ساعت عمر باتری قابل توجه است.

آیا کروم بوک ها برای تجارت کریپتوکارنسی خوب هستند؟

آره. همانطور که می توانید در تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی خود می توانید سهام، فارکس، ارز دیجیتال و کالاها را در Chromebook خود معامله کنید. با این حال، نمی‌توانید اکثر برنامه‌های تجاری دسک‌تاپ را روی Chromebook اجرا کنید، زیرا آنها به‌طور خاص برای رایانه‌های شخصی Windows/Mac طراحی شده‌اند.

آیا استخراج بیت کوین به لپ تاپ من آسیب می رساند؟آیا استخراج ارز دیجیتال برای کارت گرافیک شما مضر است؟

جواب خیلی ساده نیست استخراج به GPU شما آسیب می رساند به این معنا که یکی از محصولات جانبی آن گرمای اضافی تولید می کند. اگر راه‌اندازی ماینینگ خود را 24 ساعته در دمای بالا – بالای 80 درجه سانتی‌گراد یا 90 درجه سانتی‌گراد – اجرا می‌کنید، ممکن است GPU آسیب ببیند که به شدت عمر آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

آیا می توانم از لپ تاپ خود برای استخراج بیت کوین استفاده کنم؟

لپ‌تاپ‌ها و ماینینگ کریپتو با هم ترکیب نمی‌شوند. حتی یک لپ‌تاپ گیمینگ هم سخت‌افزاری ندارد که بتواند 24 ساعته و 7 روز هفته تمام و کمال کار کند. استفاده از لپ‌تاپ به‌عنوان سیستم استخراج ارز، راه خوبی برای آسیب رساندن به لپ تاپ است. اینکار اصلا توصیه نمی گردد.

امیدوارم مقاله بهترین لپ تاپ برای ترید در سال 1401  برای شما مفید بوده باشد. پیشنهاد می کنم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایر بخشهای سایت ما سر بزنید. برای این کار اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.