مقالات

معرفیHP و انواع برندهای لپ تاپ تولیدی این شرکت

معرفیHP و انواع برندهای لپ تاپ تولیدی این شرکت

معرفیHP و انواع برندهای لپ تاپ تولیدی این شرکت

امروز می خوام در مورد محصولات و لپ تاپ های برند اچ پی صحبت کنم. به جرات می توانم بگویم. بعد بیست سال که انواع بردهای لپ تاپ شرکت های مختلف را دیدم و به اذعان بچه های بخش تعمیرات، محصولات تولیدی اچ پی یک سر و گردن از خیلی از برندهایی که با تبلیغات انچنانی در بازار جائی برای خودشان دست و پا کردن قوی تر هست. خودم اگر به دوستی بخواهم خرید لپ تاپ را سفارش کنم. همیشه گزینه برترم اچ پی و دل هستند.

مطمئنا همه شما عزیزان با پرینترهای شرکت اچ پی کار کردین. و خودتان تصدیق می کنید. که با فاصله از بقیه برندها از نظر عمر کارتریج و خرابی چقدر با کیفیت تر است. مثلا یک پرینتر سه کاره اچ پی را با یک پرینتر سامسونگ مقایسه کنید. تا تفاوت فاحش کیفیت را متوجه شوید.  خوب اول بگذارید شرکت اچ پی را معرفی کنم.

 

معرفی شرکت هیولت پاکارد Hewlett-Packard یا HP

یکی از برندهای محبوب لپ‌تاپ است که در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت در سال 1939 توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و رایانه‌های شخصی (PC)، چاپگرها و لوازم مرتبط را تولید می‌کند و این شرکت بیش از 66000 کارمند دارد.

HP دومین فروشنده بزرگ‌رایانه‌های شخصی در جهان از نظر فروش واحد از ژانویه 2021، پس از Lenovo است. همچنین در فهرست 500 شرکت برتر  مجله فورچون قرار دارد، اچ پی در رتبه 58 امین شرکت پردرآمد ایالات متحده قرار دارد. HP بزرگ‌ترین فروشنده رایانه‌های شخصی در جهان است که از هر 5 رایانه فروخته شده در جهان یکی  را به خود اختصاص می‌دهد.

این شرکت مجموعه‌ای گیج‌کننده از انتخاب‌های نوت‌بوک را برای هر بودجه و کاربردی تولید می‌کند، از کروم بوک‌های ارزان قیمت  تا ورک‌استیشن‌های پیشرفته و دستگاه‌های بازی فوق حرفه‌ای را ارائه می‌کند؛ بنابراین، اگر تصمیم گرفته‌اید که یک لپ‌تاپ HP می‌خواهید، باید مدل موردنیاز خود را  دقیق انتخاب کنید، پس با من همراه باشید. تا انواع مدل‌های لپ‌تاپ اچ پی را با هم مرور کنیم.

Victus:  نسل جدید  لپ‌تاپ حرفه‌ای برای گیم

HP Victus 16 : یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که  با 16 اینچ مانیتور در سال 2021 وارد بازار شد. با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی اختصاصی NVIDIA در دسترس است. این یک لپ‌تاپ با احساس استحکام است، اگرچه کاملاً پلاستیکی است، با طراحی ساده که در یک نگاه شاید خیلی حرفه‌ای به چشم نمی‌آید. اما یک تحول در تولید لپ‌تاپ‌های گیم برند اچ پی است. بزرگترین تفاوت در سایز مانیتور و کیفیت را در این مدل اچ پی مورد توجه قرار داده است. 

صفحه‌کلید برای تایپ کردن احساس خوبی دارد، تاچ‌پد بزرگ و پاسخگو است و پورت‌های زیادی از جمله HDMI 2.1 و پورت اترنت وجود دارد. پنل 144 هرتزی آن تصویر واضحی را در صحنه‌های متحرک سریع با حداقل شبح نمایش می‌دهد، اما از نرخ نوسازی متغیر برای کاهش پارگی صفحه پشتیبانی نمی‌کند و به‌اندازه کافی روشن نمی‌شود تا با تابش خیره‌کننده مقابله کند.

با وجود نسل های جدید پردازنده های مرکزی و پردازنده های گرافیکی تجربه بازی روانی باکیفیت 1080p را ارائه می‌دهد و می‌تواند کارهای سختی مانند ویرایش ویدئو یا انیمیشن سه‌بعدی را انجام دهد. عملکرد فوق‌العاده‌ای در طول زمان دارد، زیرا فقط مقدار کمی از فشار حرارتی روی CPU وجود دارد و در زیر بار زیاد داغ نمی کند. به انواع مدلهای VICTUS  ما هم سر بزنید.

قیمت hp victus Core I5

Omen: ساخته شده برای گیمرها

اگر یک گیمر جدی رایانه شخصی هستید، سری Omen HP برای شما ساخته شده است. این لپ‌تاپ‌ها دارای درب‌های فیبر کربنی جذابی هستند که شامل آرم قدیمی Voodoo (HP حدود 10 سال پیش Voodoo را خریداری کرد)، همراه با کارت‌های گرافیکی و پردازنده‌های گرافیکی سطح بالا دارند. OMEN  یک لپ تاپ گیم با کیفیت هست که توسط شرکت اچ پی به بازار ارائه گردید. و به جرات می توان گفت سالها جزو پرفروش ترین های بازار بود. 

PAVILION :  لپ تاپ گیم شیک و خوش قیمت 

خط پاویلیون HP شامل طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌ها با قیمت‌های متوسط است. ممکن است مدل هایی با شاسی فلزی پیدا کنید، اما پلاستیک نیز رایج است. برخی از لپ‌تاپ‌ها نیز در رنگ‌های روشن عرضه می‌شوند. یکی از مدلهائی که در ایران خیلی مورد پسند قرار گرفت و تقاضا برای خرید آن در این سالها بالا بود.

مدلهای پاویلیون اپ چی بود. این مدل با کانفینگ های متنوع اما سطح بالا به بازار ارائه گردیدو از همه مهمتر ظاهر بسار جذاب انها بود. که مورد استقبال بسیار زیاد مشتریان قرار گرفت. این مدلها مرز بین لپ تاپ بیزینس و لپ تا پگیم قرار دارند. شاید نتوان مثل یک لپ تاپ VICTUS یا  OMEN  بازیهای حرفه ای را با بالاترین کیفیت انجام داد. اما در انجام بسیاری از کارهای گرافیکی و بازیها حرف برای گفت دارند. حتما به این مدلها در سایت دکونزو سر بزنید.  البته دقت کنید. منظور ما پاویلیون گیم است. چون اچ پی پاویلیون معمولی ارزان قیمت هم دارد.

قیمت لپ تاپ استوک HP Pvilion

ZBook: ورک‌استیشن سیار

حرفه ای های کارهای مونتاژ ویدئو، معماران و متخصصان خلاق کارهای گرافیکی  که به قدرت پردازش در سطح بالا  نیاز دارند. باید فقط و فقط به  ZBooks HP  فکر کنند. این لپ‌تاپ‌های ورک‌استیشن با قوی‌ترین پردازنده‌ها و گرافیک‌های عالی تخصصی برای کارهای طراحی یا استفاده از  تراشه Xeon اینتل و گرافیک Nvidia Quadro در دسترس هستند. حتما مقاله مربوط  لپ تاپ ورک استیشن چیست ما را مطالعه کنید و از  لپ تاپ های ورک استیشن ما بازدید کنید. تا با این جذاب های دوست داشتنی مخصوصا برند اچ پی بیشتر اشنا شوید. 

 

در ادامه از لپ تاپ های سطح بالا یک مقدار فاصله می گیریم و بیشتر در مورد لپ تاپ های میان رده و ارزان اچ پی صحبت می کنیم. 

قیمت لپ تاپ Hp ZBook 15v G5

Spectre: لپ‌تاپ‌های پرفروش ارزان قیمت

بهترین لپ‌تاپ‌های اچ پی بیش از 1000 دلار قیمت دارند، اما بسیار سبک‌ وزن هستند .  طراحی‌های  فوق‌العاده‌ای دارند و دارای نمایشگرهای زیبایی هستند. اگر دنبال لپ تاپ ارزان قیمت هستید، این مدل بهترین نوت‌بوک HP برای مصرف‌کنندگان و کاربران تجاری هستند که به ویژگی‌های مدیریت فناوری اطلاعات مانند vPro نیاز ندارند. برخی از اسپکترها حتی دارای صفحه خصوصی اختیاری Sure View هستند که زوایای دید را محدود می‌کند تا از دیدن کار شما توسط فرد کناری شما در هواپیما جلوگیری شود.

Envy: شیک، قدرتمند اما ارزان‌تر از Spectre

نوت‌بوک‌های Envy HP ماشین‌هایی باریک و با طراحی زیبا هستند که دارای شاسی تمام فلزی و اجزای پیشرفته مانند SSD، صفحه‌نمایش با وضوح بالا و گرافیک مجزا هستند. Envys کمی ارزان‌تر از Spectre هستند و گاهی اوقات ارزش بهتری دارند. با این‌ حال، ممکن است در برخی مدل‌ها، قطعات پایین‌تری مانند هارد دیسک‌های مکانیکی را مشاهده کنید. 

لپ‌تاپ‌های HP (بدون نام): مصرف‌کنندگان مقرون‌به‌صرفه

ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های HP فاقد یک برند فرعی  مانند لپ‌تاپ‌های Pavlion یا «Envy» هستند. آنها به‌سادگی HP + شماره مدل نامیده می‌شوند. این سیستم‌های ارزان‌قیمت در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و اندازه‌ها هستند.

لپ‌تاپ‌های اچ‌پی با پردازنده‌های ارزان‌قیمت، پنتیوم و سلرون شروع می‌شوند، اما می‌توانید مدل‌هایی با پردازنده‌های نسل یازده اینتل را نیز در داخل آنها پیدا کنید.از Celeron شروع کنید، اما به Intel Core i5 / i7 بروید

Chromebook: ساخته شده برای کودکان، طرف‌داران Chrome

درحالی‌که HP به‌اندازه ایسوس یا ایسر کروم بوک نمی‌سازد، این شرکت دارای سری لپ‌تاپ‌های سالمی است که از سیستم‌عامل مرورگر محور گوگل پشتیبانی می‌کنند.

Stream: رایانه‌های ثانویه

اگر ویندوز را به سیستم‌عامل کروم ترجیح می‌دهید و به دنبال یک کامپیوتر ثانویه ارزان‌قیمت یا یک لپ‌تاپ اول برای کودکان هستید، خط Stream HP برای شما مناسب است. این رایانه‌های شخصی با قیمت کم در رنگ‌های پرجنب‌وجوش، مانند بنفش و آبی، و دارای پردازنده‌های Celeron با حافظه فلش هستند.

  EliteBook : ساخته شده برای بیزینس‌های  بزرگ  

EliteBook HP برای مشاغل بزرگ طراحی شده است و ترکیبی از امنیت و دوام را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ‌ها گزینه‌های ورود بیومتریک و نرم‌افزار امنیتی داخلی، مانند بایوس‌های خودترمیم‌شونده و شاسی‌های بادوام را که استانداردهای MIL-SPEC را برآورده می‌کنند، بسته‌اند. این ماشین‌ها همچنین قابلیت مدیریت vPro را ارائه می‌کنند، بنابراین بخش‌های فناوری اطلاعات می‌توانند ناوگان خود را از راه دور به‌روزرسانی و کنترل کنند. اگر به این خط رضایت دارید، حتماً 5 لوازم جانبی ضروری ما برای EliteBooks را بررسی کنید.

ProBook: ساخته شده برای مشاغل کوچک

HP ProBooks که برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ​​طراحی شده‌اند که لزوماً بخش‌های بزرگ فناوری اطلاعات ندارند، ارزان‌تر از EliteBooks هستند، اما همچنان برای کمک به شما در انجام کار ساخته شده‌اند. برخی از ProBookها همچنین دارای پورت‌های قدیمی و قدیمی مانند کانکتورهای VGA هستند.

در ادامه می خواهم پر تکرارترین سوالات مشتریان عزیز که از ما از طریق شبکه های اجتماعی پرسیدن یا راههای ارتباطی سایت دکونزو را با شما درمیان بگذارم. پس با ما همراه باشید.

HP Pavilion یا HP Spectre کدام بهتر است؟

به‌طورکلی تفاوت اصلی این سری از لپ‌تاپ‌ها کیفیت ساخت کلی آنهاست. مجموعه HP Spectre به‌طورکلی کیفیت بهتری نسبت به محدوده HP Envy خواهد داشت و سپس، محدوده HP Envy بهتر از محدوده HP Pavilion خواهد بود

کدام مدل HP Pavilion بهتر است؟

3 تا از بهترین لپ‌تاپ HP Pavilion برای سرگرمی

لپ‌تاپ HP Pavilion x360.

لپ‌تاپ HP Pavilion 15.

لپ‌تاپ گیمینگ HP Pavilion

آیا اچ پی یک شرکت چینی است؟

Hewlett-Packard یا HP یکی دیگر از برندهای محبوب لپ‌تاپ است که در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت در سال 1939 توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا است و این شرکت بیش از 66000 کارمند دارد. HP طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌ها را برای انتخاب ارائه می‌دهد

لپ‌تاپ‌های اچ پی چقدر عمر می‌کنند؟

میانگین عمر تخمینی لپ‌تاپ‌های اچ‌پی بین 5 تا 6 سال در مورد دستگاه‌های پیشرفته است. بااین‌حال، مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و ارزان HP به طور متوسط ​​3 تا 4 سال عمر می‌کنند. اگر بتوانید با مراقبت و نگهداری مناسب از دستگاه‌های HP استفاده کنید، این لپ‌تاپ‌ها بیشتر از ده سال عمر می‌کنند.

آیا HP Pavilion بهتر از victus است؟

HP Victus 16 (2021) و HP Pavilion Gaming Laptop 15 (2021) هر دو لپ‌تاپ‌های گیمینگ مقرون‌به‌صرفه هستند. از نظر تجربه کاربری، Victus پیشتاز است زیرا صفحه‌کلید آن تجربه تایپ بهتری را ارائه می‌دهد، صفحه لمسی آن پاسخگوتر است و بلندگوهای آن صدای بهتری دارند.

قیمت لپ تاپ Hp pavilion 15-dk1056wm

HP victus یا HP omen کدام بهتر است؟

مقایسه پردازنده لپ‌تاپ گیمینگ HP Victus 16-e0078AX در مقایسه با لپ‌تاپ گیمینگ HP Omen 16-B0351TX با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز دارای سرعت کلاک CPU بیشتر 3.2 گیگاهرتز است. لپ‌تاپ گیمینگ HP Omen 16-B0351TX دارای حافظه نهان CPU 24 مگابایتی نسبت به حافظه کش 16 مگابایتی لپ‌تاپ گیمینگ HP Victus 16-e0078AX است.

آیا omen  بهتر از pavilion  است؟

لپ‌تاپ Omen از Pavilion قدرتمندتر است و چندین فاکتور متمایز دارد. دارای پردازنده سریع‌تر و پیشرفته‌تر است. رم فرکانس بالاتری دارد و می‌توان آن را تا 16 گیگابایت ارتقا داد

آیا Alienware بهتر از Omen است؟

فرقی نمی‌کند Alienware شرکت دل یا لپ‌تاپ HP Omen داشته باشید، یک کامپیوتر بازی سطح بالا را دریافت می‌کنید. هیچ‌کدام  انتخاب بدی نیستند، اما بسته به نیازهای سخت‌افزاری خاص، برنامه‌های آینده و مهم‌تر از همه، بودجه، توصیه HP Omen کمی ارزان‌تر است.

آیا HP victus ارزش خرید  دارد؟

بله لپ‌تاپ گیمینگ HP Victus ارزش خرید دارد، اما یک مشکل وجود دارد که نگرانی اصلی این لپ‌تاپ است. Hp Victus یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها است، بنابراین با RTX 3050 و پردازنده Ryzen 5 عرضه می‌شود. با این امکانات کمی گران است و کمی بحث حرارتی این لپ‌تاپ وجود دارد.

آیا ویکتوس لپ‌تاپ خوبی است؟

HP Victus 16 به‌عنوان یک ورک استیشن عالی است. پردازنده مرکزی Intel Core i5-11400H و پردازنده گرافیکی اختصاصی NVIDIA GeForce RTX 3050 می‌تواند کارهای سنگینی مانند ویرایش ویدئو و انیمیشن‌های سه‌بعدی را تحمل کند. اگر به عملکرد بهتری نیاز دارید، می‌توانید آن را با Core i7 قدرتمندتر و RTX 3060 پیکربندی کنید.

آیا HP Victus برای بازی خوب است؟

عملکرد عالی و  خوب HP Victus 16 نسبت به قیمت آن و عملکرد قابل‌توجهی که در بازی ارائه می‌دهد. اما با طرحی که خیلی قابل‌حمل نیست، احتمالاً بهتر است به‌عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ رده‌بالا استفاده شود.

 امیدوارم مقاله معرفیHP و انواع برندهای لپ تاپ تولیدی این شرکت برای شما مفید بوده باشد. و از شما دفوت می کنم. از بقیه مقالات ما که حاصل بیست سال تجربه فروش در زمینه تخصصی زبان لپ تاپ هست. خواهشمند است. شما عزیزان هم اگر پاسخ سوالات خودتان را پسدا نکردید. با همکاران بخش فروش ما به شماره 09357787955 و 09120381340 تماس بگیرید. روز خوبی داشته باشید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.