مقالات

بهترین لپ تاپ برای حسابداری در سال 2022 چیست؟

بهترین لپ تاپ برای حسابداری در سال 2022 چیست؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که مخاطبان عزیز از ما می پرسند. همین سوال است. ما یک شرکت داریم یا یک استارت آپ هستیم. می خواهیم. شرکت خودمان را تجهیز کنیم. یا برای کارهای حسابداری شرکت نیاز به یک لپ تاپ ارزان قیمت داریم.معمولا حسابداران و حساب رسان به این صورت است که در طول روز با حجم زیادی از داده های عددی سروکار دارند. و لزوم استفاده از یک لپ تاپ یا سیستم مناسب و با کیفیت ضروری تر می گردد.

این سوال در مجموع به یک موضوع ارتباط برقرار می کند. و آن هم این است.که دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت برای تجهیز دفاتر کارمون می گردیم. که بشود راحت با آن کارهای حسابداری هم انجام بدهیم. در این مقاله سعی کردم. سوالاتی که خیلی زیاد پرسیده می شود. را برای شما توضیح بدهم. و اگر سوالی بود. که باز هم شما داشتید و در این مقاله نبود. حتما برای همکاران ما در مجموعه دکونزو ارسال بفرمائید. تلاش می کنیم. سریع جواب بدهیم .

چه در حال خرید لپ تاپ برای کارمندان خود باشید و چه به دنبال سیستم ارزان برای خود باشید، یکی از بهترین لپ تاپ های تجاری دوام با قدرت، امنیت و سهولت استفاده را در لپ تاپ های اچ پی و دل می توانید پیدا کنید. متاسفانه در ایران بدلیل گران بودن یا هر دلیل دیگری این دو برند خیلی به صورت نو در دسترس نیست. اما کلی لپ تاپ استوک اروپائی اما بسیار تمیز و از همه مهمتر خوش قیمت  در دسترس است. دقت کنید. لپ تاپی خرید کنید. که امکان کار در ساعت های طولانی را داشته باشد.

سبک و با کیفیت مانیتور خوب باشد. بعد بیست سال کار در این رشته می دانیم. بعضی مدلها در دنیا هستند. که کمترین برگشت به گارانتی و عمر خیلی طولانی دارند. به طور مثال می توان به لپ تاپ های  HP  نسل  G  اشاره کرد. یا به طور دقیق می توان به  HP 640 G3   یا لپ تاپ  HP 840 G3 اشاره کرد.

سبک، ساده و با  امکان کار در ساعت های طولانی و از همه مهمتر ارزان قیمت با مانیتور با کیفیت،مثل همیشه اول کار یک جواب ساده و کلی در مورد کانفینگ یا مشخصات یک لپ تاپ برای کارهای حسابداری و اداری را خدمت شما  عزیزان ارائه می دهم. اگر حوصله نداشتید. بقیه مقاله را مطالعه بفرمائید. جواب سوالاتون را بگیرید. یک لپ تاپ اداری یا حسابداری باید حداقل این مشخصات را داشته باشد.

چه مشخصات لپ تاپی برای حسابداری نیاز دارم؟

     پردازنده یا CPU:    Intel i5 نسل شش به بالا.  

    رم: 4 گیگابایت.

    سیستم عامل: Windows 7 SP1، Windows 8.1 یا بالاتر، Windows 10.

    کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970، AMD Radeon R9 290 معادل یا بهتر.

    حافظه : 256 SSD

    کارت صدا: بله

    کیفیت مانیتور:FULL HD IPS

    وزن : حداکثر دو کیلو (برای یک حسابدار که زمان خیلی زیادی را با لپ تاپ خود می گذراند کیفیت مانیتور و وزن لپ تاپ بدلیل رفت و آمد بین شرکت های مختلف خیلی می تواند مهم باشد)

برای کارهای حسابداری کیس بخرم یا لپ تاپ ؟

این سوال خیلی پرسیده می شود. این کاملا بستگی به نوع مصرف شما دارد. اگر این سیستم در یک شرکت استارت اپی یا مهندسی استفاده می گردد و امکان جابجائی مکرر سیستم مورد نیاز نمی باشد. بدون شک باید سیستم خریداری نمائید. به سه  دلیل مهم

اول: سیستم یا کیس با منیتور خیلی ارزانتر است.

 دوم این که امکان استفاده در زمانهای بسیار طولانی نسبت به یک لپ تاپ وجود دارد.

سوم: امکان انتخاب مانیتور بزرگتر و با کیفیت تر

اما اگر شما یک حسابدار با تجربه هستید و با شرکت های مختلفی کار می کنید و نیاز به جابجائی مکرر در بین دفاتر شرکت ها دارید. حتما باید لپ تاپ بخرید. برای یک حسابدار سیار و قوی مطمئنا کیفیت مانیتور، سبکی و ظاهر یا برند لپ تاپ می تواند جزو گزینه های مهم باشد. چرا از کانفینگ نگفتم . چون کلا برای کار حسابداری خیلی نگران کانفینگ های وحشتناک و پیچیده نباشید. البته اگر قصد بازی کردن نداشته باشید.

اما اگر برند شخصی شما براتون مهم است. و خیلی مهم نیست و هزینه لپ تاپ شما چقدر است. دنبال لپ تاپ های 14 اینچی بگردین. که اصطلاحا با کلاس هستند. مک بوک، سرفیس دوست داشتنی(من عاشق سرفیس هستم. هر چی از این همه زیبایی در طراحی و ضخامت کم این دستگاهها بگم کم است) البته شاید کمی نگران سایز پائین مانیتور و قیمت بالا باشید. اما وجود یک سرفیس در کنار هر حسابدار حرفه ای می تواند در هنگام ارائه گزارش به هیات مدیره یا مدیر عامل شرکتها یک اعتبار ویژ هبرای آن شخص یا شرکت ایجاد کند.

قیمت لپ تاپ اچ پی 840

آیا می توانم از مک برای حسابداری استفاده کنم؟

بله مک برای این کار بسیار خوب است.  به طور کلی همان چیزی است که یک کامپیوتر برای آن ساخته شده است. بنابراین مک بوک ایر برای حسابداری و همچنین سایر موارد خوب است

آیا Chromebook برای دانشجویان حسابداری خوب است؟

بله، آنها تقریباً کاری را انجام می دهند که شما برای یک تجارت آنلاین نیاز دارید. برای یک کسب و کار آنلاین، نیازی به قسمت سخت افزاری لپ تاپ خود ندارید، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک مرورگر وب است زیرا بیشتر کارهایی که انجام می دهید و نگه می دارید آنلاین هستند.

 

آیا اپل برای دانشجویان حسابداری خوب است؟

Apple MacBook Pro 16 برای دانشجویان حسابداری شگفت‌انگیز است، به خصوص به این دلیل که بسیار قابل حمل و شگفت‌انگیز است.

قیمت hp 840 g3 i7

بهترین مدل لپ تاپ حسابداری در سال 2022؟

    Lenovo ThinkPad X1 Carbon (Gen 9) بهترین لپ تاپ تجاری کلی.

    مک بوک پرو اپل (14 اینچی، 2021)

    HP EliteBook x360 1040 G7.

    Lenovo ThinkPad X1 Yoga (نسل ششم، 2021)

    Dell Latitude 7320 قابل جدا شدن.

    HP Pro C640 Chrome Enterprise.

    Dell Latitude 7320 قابل جدا شدن.

    Lenovo ThinkPad P15 Gen 2.

برای کارهای حسابداری HP  بهتر است یا Lenovo؟

اگر به دنبال گزینه ارزان هستید، لنوو انتخاب بهتری از بین این دو برند است و آنها بر بازار لپ‌تاپ‌های کاری و تجاری تسلط دارند. با این حال، لپ‌تاپ‌های اچ‌پی معمولا قطعات با کیفیت‌تری دارند، اما قیمت آن‌ها بیشتر از معادل لنوو است. لنووهای تینک پد و تینک بوک جزو بهترین ها برای کار حسابداری است.  اچ پی هم مدلهای  ZBOOK-640 G- 840 G گزینه های مناسب هستند.

قیمت لپ تاپ Lenovo IdeaPad gaming 3

آیا دانشجوی حسابداری به لپ تاپ نیاز دارد؟

شاید همانقدر که داشتن یک لپ تاپ برای یک مهندس ضروری می باشد. برای یک حسابدار داشت نیک لپ تاپ از نان شب هم واجب تر است. چون امروزه همه کارها با نرم افزارهای بسیار با کیفیت حسابداری انجام می گردد. آیا رم 4 گیگابایتی برای حسابداری کافی است؟

مطمئنا، QuickBooks و سایر نرم افزارهای حسابداری برای اجرا فقط به 2 گیگابایت رم نیاز دارند. با این حال، اگر لپ تاپ شما رم کافی و پردازنده قدرتمند نداشته باشد، نمی توانید چند کار انجام دهید. اگر می خواهید سیستم شما راه حل های حسابداری را بدون تاخیر اجرا کند، حداقل به 4 گیگابایت رم نیاز دارد.

آیا لپ تاپ سه میلون تومانی برای کار حسابداری دارید؟

می دانم شرایط اقتصادی خیلی بد است. اما یک لپ تاپ که بشود .روش حساب باز کرد و بتواند چند سال برای شما کار کند. حداقل 8 تا 10 میلیون باید هزینه کنید. چون لپ تاپ ارزان اما با کانفینگ خیلی قدیمی عملا پول دور ریختن است. پردازنده نسل شش به پائین نخرید. حالا گرافیک نداشت خیلی مهم نیست برای یک حسابدار، اما داشتن یک حافظه مناسب هم می تواند مفید باشد.

امیدوارم مقاله بهترین لپ تاپ برای حسابداری چیست. برای شما مفید بوده باشد. تیم دکونزو به صورت مستقیم بهترین لپ تاپ های با کیفیت و خوش قیمت مناسب برای حابداری  از کشور امارات وارد می کند. لطفا برای خرید یک لپ تاپ با کیفیت، خوش قیمت و با گارانتی شش ماهه و ارسال رایگان به تمام کشور در خدمت شما خواهیم بود. اگر برای تجهیز دفاتر شرکتتون به انواع مدل کیس یا لپ تاپ با کیفیت و خوش قیمت نیاز داشتید. فقط لازم است. یک زنگ به شماره 09120381340 بزنید. جهت خرید لپ تاپ های ارزان لطفا اینجا کلیک بفرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.