مقالات

لپ تاپ استوک چیست ؟

لپ تاپ استوک چیست

لپ تاپ استوک چیست:

لپ تاپ استوک یا دست دو محصولاتی هستند .که توسط مشتری خریداری شده و از 24 ساعت تا چند سال مورد استفاده قرار گرفته و مشتری بدلیل خرید لپ تاپ جدید یا نیاز مالی آنها را بفروش می گذارد . همکاران ما در سایت دکونزو این دستگاهها را ابتدا 48 ساعت مورد تست قرار داده  و در صورت تائید و عدم مشکلات فنی به صورت لپ تاپ دست دو در وب سایت بفروش می رسانند .

لپ تاپ های استوک به دو صورت تامین می گردد . لپ تاپ های استوک اروپائی که توسط برندهای بزرگ به صورت کانتینری وارد کشور می گردد یا لپ تاپ های دست دوم که توسط هموطنان برای فروش ارائه می گردد. بسیاری از لپ تاپ های استوک اروپائی از برندهای دل ، لنوو و اپل هستند  و واقعا کیفیت بدنه و قطعات انها از بعضی لپ تاپ های نو موجود در بازار ایران بالاتر هست .

 

لپ تاپ استوک چیست

مهمترین نکته در خرید لپ تاپ استوک :

البته اولین نکته اساسی در خرید لپ تاپ استوک ، نسل سی پی یو دستگاه می باشد . ما معمولا سی پی یو های  نسل 5 به پائین را برای فروش قرار نمی دهیم . شاید لپ تاپ سی پی یو I7 داشته باشد ولی نسل 5 به پائین باشد . درنتیجه بسیاری از نرم افزارها را پوشش نمی دهد . نکته مهم بعدی خرید لپ تاپ استوک سلامت ظاهر دستگاه می باشد .

لپ تاپ ها نیز مانند خودرو در یک مدل مشابه شاید دو قیمت مختلف داشته باشد . تنها بدلیل کیفیت نگهداری توسط مشتری، مدتی قبل یک ارگان دولتی تعداد زیادی لپ تاپ دست دوم را برای مزایده گذاشته بود با قیمت کارشناسی خیلی بالا و بدون اجازه تست دستگاهها ، ما از شرکت در مزایده انصراف دادیم . یکی از دوستان در مزایده شرکت نموده و برنده شده بود . اما روز تحویل دستگاهها نصف آنها روشن نمی شدند .

مزایا و معایب خرید لپ تاپ استوک :

مطمئنا اصلی ترین دلیل خرید لپ تاپ استوک قیمت مناسب تر آنها نسبت به قیمت لپ تاپ های نو می باشد . در حال حاضر استفاده از لپ تاپ جزو ضروریات اکثریت کسب و کارها شده . از طرفی بدلیل رشد فزاینده لپ تاپ های نو ،امکان خرید آنها برای بسیاری از مردم وجود ندارد . و گزینه جایگزین خرید لپ تاپ های اپن باکس و استوک می باشد .

از معایب بزرگ دستگاه های استوک نبود گارانتی می باشد . اما مجموعه دکونزو برای ایجاد آرامش در خرید شما این مشکل را با ارائه گارانتی شش ماهه با فاکتور رسمی شرکت حل نموده و شما می توانید براحتی دستگاه را خرید نمائید .

از دیگر معایب خرید لپ تاپ دست دوم عدم امکان انتخاب رنگ بدنه دستگاه می باشد . یک ایراد اساسی عدم امکان وجود قطعات دستگاه در صورت نیاز به تعمیر می باشد .

لپ تاپ دست دوم چیست

 

واردات لپ تاپ های استوک از کجاست :

عمده لپ تاپ های اپن باکس و استوک ازطریق کشور امارات و شهر های دبی وارد می گردد . شما تنها با خرید از وب سایت های معتبر می توانید نسبت به خرید مطمئن اقدام نمائید. زیرا خریداران عمده اماراتی در تعداد  بالا لپ تاپ های اپن باکس و استوک را از کشورهای اروپائی جمع آوری می کنند . و سپس دستگاهها براساس سلامت و کیفیت دسته بندی می گردند. لپ تاپ های دست دوم با گرید های پائین معمولا مورد تعمیر قرار می گیرند . و بدترین حالت هیت زدن به دستگاه می باشد. که یک تیم حرفه ای با یک نگاه ساده متوجه این موضوع می شوند.

تمامی قطعات و ظاهر دستگاهها توسط همکاران به صورت حرفه ای مورد بررسی و تست قرار می گیرد . و سپس برای فروش بروی وب سایت قرار داده می شود و دستگاههای مشکل دار به فروشنده عودت می گردد. امیدوارم لپ تاپ استوک چیست برای شما مفید بوده باشه .برای آشنائی بیشتر با مقالات لپ تاپ اپن باکس چیست و لپ تاپ ریفربیش یا رفرش چیست هم بازدید بفرمائید .

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه در “لپ تاپ استوک چیست ؟

  1. احسان کاظمی گفت:

    خیلی تاثیر گذار بود مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.