مقالات

لپ تاپ اپن باکس چیست ؟

لپ تاپ اپن باکس چیست

لپ تاپ اپن باکس چیست ؟

لپ تاپ اپن باکس چیست : اپن باکس یا اوپن باکس به کالایی گفته میشود که جعبه آن باز شده باشد. در بسیاری از کشورهای اروپایی ، محصولات دارای ضمانت تعویض یک ماهه می باشند یعنی خریدار می تواند به هر دلیلی محصول خریداری شده را تا سی روز به فروشگاه یا وب سایت  بازگرداند. یا گاهی افراد در سفارش های اینترنتی با دیدن لپ تاپی بهتر، تصمیم به بازگشت لپ تاپی که تازه خریداری کرده اند می گیرند و یا مشتری سفارش لپ تاپ سفید می دهد اشتباها در سفارش مشکی برایش می آورند و یا بسته بندی در هنگام ارسال آسیب می بیند و  این امر باعث می شود لپ تاپ ها بازگشت داده شوند(بدون هیچ دلیل موجه و مشکل خاصی) اما شرکت های معروف و معتبر در جهان  رضایت مشتری برایشان مهم تر از سودشان است .

البته رقابت شدید در بین تولیدکنندگان نیز موجب ارائه آفرهای عالی جهت جلب مشتری می گردد. لذا نمایندگی ها یا وب سایت ها  بدون هیچ حرفی این لپ تاپ ها را پس می گیرند و این لپ تاپ ها تحت عنوان اپن باکس در بازار های دیگر و با قیمتی خیلی پایین تر به مشتریانی دیگر با ذکر عنوان اپن باکس عرضه می شود . این دستگاهها استوک ، رفرش و یا دست دو نیستند.

شاید برای شما هم به عنوان یک مصرف کننده یا خریدار جالب باشد.که ما در ایران براساس قانون تجارت که برای فروش های اینترنتی تهیه گردیده. ضمانت بازگشت هفت روز کالا را داریم. اگر مشخصات محصول ارسالی با محصولی که در سایت ثبت گردیده. مطابقت نداشته باشد. شما حق دارید. اون محصول را با ذکر دلیل به فروشنده عودت نمائید. هزینه ارسال هم بر عهده فروشنده می باشد. در هر صورت فروشنده مکلف هست.رضایت شما را جلب نموده یا هزینه واریزی را عودت نماید.

 

 

لپ تاپ اوپن باکس چیست؟

در مجموع لپ تاپ های اپن باکس بدلایل ذیل توسط خریداران عودت می گردد .

ایرادات جزئی که به راحتی می توان برطرف کرد اما مشتری، تخصص لازم در این زمینه را ندارد. برای خود ما پیش امده لپ تاپ را به لنگرود فرستادیم. مشتری تخصص نداشته امده یکسری تغییرات روی ویندوز انجام داده. ویندوز آسیب دیده. مجدد تحویل پست داده و برای گارانتی عودت داده. اما با یک تنظیم و نصب مجدد ویندوز مشکل برطرف شده و لپ تاپ برای مشتری مجدد ارسال گردید.

مسائل سلیقه ای مثلا رنگ، اندازه، مدل و عدم پشتیبانی از برنامه و بازی های مورد نیاز ( در صورتیکه مشتری نتواند بازی و برنامه های مورد نیاز خود را روی لپ تاپ و موبایل خریداری شده نصب و اجرا کند، لپ تاپ یا موبایل را برمی گرداند و مدل بالاتری را خریداری میکند)

ایرادات فیزیکی جزئی از جمله خط  و خش، رنگ پریدگی و غیره که در حین حمل و نقل ایجاد می شود و نقشی در کارایی لپ تاپ و موبایل ندارد.

محصولات نمایشگاهی نیز که  برای مدت کوتاهی در نمایشگاه و یا ویترین نمایندگی ها قرار گرفته اند. این محصولات بعد از اتمام نمایشگاه، به شرکت باز گردانده می شود و دیگر تحت نام نو بفروش نمی رسد. این محصولات هیچ مشکلی ( فنی ، ظاهری و … ) ندارند و تنها به دلیل باز شدن پلمپ و خارج شدن از جعبه، با قیمت کمتر به عنوان اوپن باکس بفروش می رسند.

از یکی از دوستان که در کار فروش لپ تاپ اپن باکس در شارجه امارات هست پرسیدم. دستگاههای به این تمیزی را از کجا تهیه می کنید. گفت خود نمایندگی های رسمی سالانه مزایده فروش لپ تاپ هایی که در نمایندگی های خودشون به عنوان نمونه قرار داشته را هر سال برگزار می کنند. من هم به صورت کانتینری و تعداد بالا خریداری می کنم. و بعد از طریق امارات به تمام کشورهای خاورمیانه توزیع می کنم.

 

لپ تاپ اپن باکس چیست

چرا لپ تاپ اپن باکس را از دکونزو بخریم :

به معنای واقعی رضایت مشتری برای مجموعه دکونزو یک استراتژی می باشد. ما تنها منتظر پیامهای تشکر و رضایت مشتریان هستیم. اما برای رسیدن به این هدف چه کارهایی انجام می دهیم. ابتدا برای خرید هر لپ تاپ سابقه تعمیرات و برگشتی به نمایندگی های اون مدل خاص را در دنیای اینترنت وطریق سایت های معتبر و بر اساس تجربیات بیست ساله خودمان بررسی می کنیم. با ورود دستگاه به مجموعه  وضعیت ظاهری، ساعت کارکرد ، صفحه کلید، مانیتور، باطری، اسپیکر و کل سیستم های سخت افزاری  تست می گردند. سپس دستگاه به مدت 48 ساعت جهت کنترل باگ یا خطا در حالت روشن تست می گردد. پس از تائید کل مراحل سپس برای فروش در سایت قرار می گیرد .

اما مهمترین دلیل خرید این دستگاهها قمت خیلی مناسب آنها نسبت به نمونه نو آن می باشد.بعضا مشاهده می گردد یک لپ تاپ اپن باکس گیمینگ در مقایسه با مدل مشابه نو در ایران یا مدل مشابه استوک در سایت آمازون بیست تا چهل درصد ارزانتر هست. مطمئنا این مبلغ در لپ تاپ های قیمت بالا عدد تاثیر گزاری خواهد بود.

شاید نگران بحث گارانتی باشید. اما مجموعه دکونزو کل لپ تاپ ها را به مدت 6 ماه گارانتی با فاکتور رسمی می کند. و خوشبختانه این دستگاهها تا حالا هیچ برگشتی نداشته. واقعا برای خود ما هم جای سوال است چطور این محصولات هیچ مشکل و برگشتی ندارند. اما بارها پیش آمده لپ تاپ نو با گارانتی رسمی در هنگام نصب ویندوز دچار مشکل بوده که منجر به بازگشت کالا به شرکت گارانتی کننده شده. امااین موارد را ما بندرت در هنگام تست لپ تاپ های اپن باکس مشاهده کردیم. البته کیفیت تولید و رعایت استاندادرهایی که کارخانه های چین،تایوان و سنگاپور برای کشورهای اروپائی و امریکا تولید می کنند .می تواند یک دلیل مهم باشد.

لپ تاپ اوپن باکس

مزایای خرید از مجموعه دکونزو

شما با خرید لپ تاپ اپن باکس از مجموعه دکونزو علاوه بر هدیه و ارسال رایگان از نصب ویندوز و نرم افزارهای عمومی نیز بهره مند می شوید. لطفا قبل از خرید هر نوع لپ تاپ از هر نقطه از ایران با همکاران ما جهت مشاوه تماس بگیرید. اگر از ما هم خرید نکردین. موجب افتخار خواهد بود که شما را راهنمائی کنیم .

سوالی که خیلی از عزیزان از ما می پرسند این هست که ایا لپ تاپ اپن باکس تعمیر شده یا دست دوم می باشد. برای اینکه بیشتر با انواع لپ تاپ های موجود در بازار ایران آشنا بشوید. پیشنهاد می کنیم. مقاله مربوط به لپ تاپ استوک چیست  و مقاله مربوط به لپ تاپ رفرش یا رفریبش جیست. را مطالعه بفرمائید. اما به صورت خلاصه رفرش و استوک را در ادامه برای شما توضیح می دهم. امیدوارم مفید باشد.

فروشگاه ها در ایران، محصولات بازگردانده شده را به چند روش می فروشند که فروش به صورت اوپن باکس یکی از آنهاست. اما لپ تاپ هایی که به دلیل نقص فنی بفروش می رسند . بعد از تعمیر به عنوان رفریبش یا رفرش بفروش می رسند. لپ تاپ هائی که توسط مشتری چند سال استفاده می شود و بدون اینکه مشکل خاصی داشته باشند و توسط مشتری برای فروش ارائه می گردد. لپ تاپ استوک یا دست دوم می گویند. البته دست دوم ها را از مشتریان ایرانی تهیه می کنیم . و استوک ها را که به استوک اروپائی معروف هستند. از طریق امارات وارد می کنیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل دستگاهها سایر مقالات را مطالعه کنید.

تفاوت  انواع لپ تاپ اپن باکس، رفرش و استوک

در نهایت امیدوارم مقاله لپ تاپ اپن باکس یا اوپن باکس چیست در مجموع توانسته باشد برای شما مفید بوده باشد. بسیاری از مردم عزیز علاقه مند هستند لپ تاپ خاصی را بر روی سایت آمازون خرید نمایند. اما بدلیل تحریم ها امکان پرداخت وجود ندارد. لذا مجبور هستند از شرکت های واسطه خرید نمایند. که معمولا از هنگام خرید تا تحویل کالا سه تا چهار هفته زمان می برد. همچنین لپ تاپ اپن باکس ارسالی هیچ گونه گارانتی ندارد و معمولا قیمت سی تا چهل درصد از قیمت لپ تاپ اپن باکس سایت دکونزو گرانتر می باشد. ما علاوه بر قیمت رقابتی، تمام محصولات با ضمانت و فاکتور رسمی به شما عزیزان ارائه می گردد.

یک نکته خیلیم هم در مورد لپ تاپ های اپن باکس یا اشتباها لپ تاپ اوپن باکس جستجو می گردد. این هست که این لپ تاپ ها به هر حال داخل کارتون حمل نمی گردند. و معمولا با پلاستیک حباب دار محافظت می شوند و احتمال دارد. آسیب های کوچک مثل خط و خش روی لپ تاپ ها وجود داشته باشد.

دقت بفرمائید. بیشترین استقبال از لپ تاپ های اپن باکس در بخش لپ تاپ های اپن باکس گیمینگ می باشد. چون این لپ تاپ ها با قیمت بسیار رقابتی به فروش می رسد. و سایت دکونزو به صورت تخصصی بر روی لپ تاپ گیمینگ فعالیت می کند. خوشحال می شویم از لپ تاپ های گیمینگ ما هم بازدید کنید.

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه در “لپ تاپ اپن باکس چیست ؟

  1. حمیدرضا گفت:

    سلام بسیار ممنون

    1. saeidkazemi گفت:

      سلام با سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.