مقالات

بهترین سایت های فروش لپ تاپ و کامپیوتر در سال 1401

بهترین سایت های فروش لپ تاپ و کامپیوتر در سال 1401

بهترین سایت های فروش لپ تاپ و کامپیوتر در سال 1401

تو این مقاله قصد دارم. همکاران خودم که در کار فروش  آنلاین لپ تاپ و کامپیوتر فعال هستند. را خدمت شما معرفی کنم. معمولا تجربیات خودم از نقاط ضعف  و قوت انها را هم خدمت شما عرض می کنم. اول باید در مورد این که یک سایت فروش تجهیزات دیجیتال چه مشخصاتی باید داشته باشد تا ما به آن سایت اعتماد کنیم. براتون توضیح می دهم.
اول از همه داشتن نماد اعتماد و درگاه رسمی بانک برای خرید از هر سایت خرید تجهیزات دیجیتال خیلی مهم است. معمولا لپ تاپ و تجهیزات دیجیتال گران قیمت هستند.

و خرید از هر سایتی برای مشتری که نماد اعتماد نداشته باشد. اصلا توصیه نمی گردد. حالا هر کسی نماد اعتماد داشت. از آن سایت می شود. خرید کرد. مطمئنا خیلی خیال شما راحت تر خواهد شد. اما من به عنوان کسی که سالهاست سایت دارم و به خیلی از افراد مشاوره راه اندازی سایت دادم. پیشنهاد می کنم. حتما از هر سایتی می خواهید خرید کنید یک تماس تلفنی یا تصویری بگیرید ببنید اصلا کسی پاسخگو هست یا نه، یا آن شخصی که انطرف خط هست. البته این موضوع برای سایت های معروفی و برند مثل دیجی کالا خیلی دیگه توجیه نداره .
بعد از نماد اعتماد به قسمت تماس با ما و درباره ما سایت مراجعه کنید و بررسی کنید. اطلاعات این بخش کامل است یا نه ، اسم سایت را بر روی گوگل سرچ کنید. ببیند ایا گوگل نسبت به این سایت چه اطلاعاتی ارائه می دهد. ایا در سایت های معتبر دیگه اسمی از این سایت وجود دارد. ایا عکس کارکنان، دفتر کار و آدرس دقیق دفتر مرکزی را گوگل نمایش می دهد و اطلاعات ارائه شده ایا با اطلاعات ثبت شده بر روی سایت همخوانی دارد.اگر به مدیریت یا کارکنان این سایت تماس گرفتید. کسی که پاسخ می دهد مسلط هست و دنش کافی به خصوص در زمینه تخصصی مثل لپ تاپ را دارد.بهترین سایت های فروش تجهیزات در ایران در سال 1401.

 دیجی کالا:

بدون شک مهمترین و قابل احترام ترین رقیب و همکار ما برای فروش و مرجع ارائه اطلاعات کامل در مورد تجهیزات دیجیتال سایت دیجی کالا می باشد. شاید متوجه شدین که در معرفی این سایت معتبر و با ارزش بر روی موضوع قیمت خیلی مانور ندادم. درسته الان سالهاست دیگه دیجی کالا سایت ارائه قیمت مرجع نیست. درسته خیلی از همکاران فروش لپ تاپ و موبایل از قیمت های دیجی کالا برای توجیح قیمت بالای محصول خود استفاده می کنند. اما به توسعه سایت های فروش تجهیزات دیجیتال دیگر دیجی کالا مرجع قیمت نیست. اما بی انصاف هم نباید باشیم. همه سایت ها مدیون زحمات و تلاشهای دیجی کالا و حامیان مالی آن می باشند.

که جاده ناهموار خرید اینترنتی در ایران را صاف کردند و برای دیگر سایت ها نیز یک ارزش ایجاد کردند. از طرفی هنوز هم بسیاری از بنکدارها یا عمده فروشها برای فروش تعداد زیاد و فروش محصولات دیجیتال خودشون از دیجی کالا استفاده می کنند و در مواردی شاهد هستیم که دیجی کالا یک لپ تاپ را با فاصله خیلی زیاد و ارزانتر از بقیه سایت ها به فروش می رساند. البته این بخش زیادی از محصولات دیجی کالا را در بر نمی گیرد.

و دیجی کالا در فروش لپ تاپ های گیم و خاص معمولا قیمت رقابتی ندارد ولی بدلیل قدرت برند، میزان بالا اعتماد مشتریان، کامل بودن جنس و کوپن تخفیف باز هم خیلی از مشتریان خرید از دیجی کالا را به بقیه سایت ها ترجیح می دهند.در ادامه سایت های دیگر را نه بر اساس اعتبار بلکه با هدف معرفی بهترین سایت های فروش لپ تاپ و تجهیزات دیجیتال خدمت شما همراهان عزیز سایت دکونزو  معرفی می کنم.

لیون کامپیوتر:

یکی از سایت های قدیمی و معتبر بازار که به کیس های گیمنیگ و فروش قطعات بسیار خاص در بازار کامپیوتر و بین گیمرهای خیلی حرفه ای و طراحان بزرگ شناخته می شود. این سایت بهترین تجهیزات و لپ تاپ های گیم را برای مشتریان خودش ارائه می دهد. و از مزایای دیگر این سایت داشتن سیستم پرداخت در محل و تحویل دوساعته در تهران می باشد. این مجموعه سالهاست در دنیای کسب و کار مجازی و دیجیتال فعال هستند و تیم حرفه ای و خوبی دارند.
سه ماه مهلت تست سیستم کامل
امکان خرید حضوری-اسمبل حرفه‌ای سیستم(واقعا تو این کار حرفه ای هستند)-مشاوره حرفه ای-خرید کالای دست دوم-تعویض کالای شما با کالای دیگر

مقداد ای تی :

یکی از سایت های بسیار خوب و قدیمی که فکر کنم. حدود 16 سال هست که تو دنیای دیجیتال فعال هستند. سایت مقداد ای تی هست. تو همه این سالها رشد ارام ارام و پیوسته این مجموعه خوب را شاهد بودم. هر سال دیدیم که چگونه محصولات خودشون را توسعه دادن و رشد کردند. از مزایای این سایت می توان به کامل بودن تجهیزات این سایت اشاره کرد. از انواع لپ تاپ ، موبایل تا ساعت هوشمند را در این سایت می توانید پیدا کنید. کوپن تخفیف و امکان خرید اقساطی هم یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار سایت مقداد ای تی می باشد.در کنار این موارد تحویل فوری در شهر تهران راهم اضافه کنید.

روژسا:

تا اینجا هر چی سایت معرفی کردیم. از شهر تهران بودند. اما از کردستان زیبا می خوام یک سایت بهتون معرفی کنم. بنام روژسا ، این سایت به صورت تخصصی روی لپ تاپ های گیمینگ و خاص کار می کند. از مزایای بزرگ این سایت وارد کننده مستقیم لپ تاپ بودن انها و قیمت های بسیار خوب و رقابتی آنها می باشد. اگر دنبال مدلهای خاص و با کیفیت بالا هستید مطمئنا روژسا را فراموش نکنید. 

لوتوس لپ تاپ :

امروز می خوام یکی از قدیمی های بازار کامپیوتر را به شما معرفی کنم. که علاوه بر اینکه در دنیای دیجیتال خیلی قوی کار می کنند. هر شخصی که با بازار کامپیوتر آشنا هست. اسم آنها را در ورودی مرکز کامپیوتر ایران دیده است. علاوه بر اعتبار و قدمت می توان به تنوع محصولات، ارائه انواع روشهای فروش اقساطی با کمک تامین کنندگان مالی اشاره کرد. سایت لوتوس لپ تاپ بسیار ظاهر جذاب و دوست داشتنی دارد و معمولا بر روی بنرهای تبلیغاتی و معرفی محصولات سایت هم خیلی حرفه ای کار می کنند.

بهینه پردازش :

یکی دیگر از سایت های بسیار معتبر و قدیمی سایت بهینه پردازش می باشد. که می توان به کامل بودن محصولات این مجموعه اشاره کرد. خیلی از محصولات خاص که شاید در هر جای ایران یا بقیه سایت ها نتوان آنها را پیدا کرد. احتمال خیلی زیاد در سایت بهینه پردازش پیدا می شود. سالهای طولانی بعد از دیجی کالا این سایت مرجع قیمت بسیاری از فروشندگان و خریداران در سراسر ایران بوده است.

مشهد کالا:

یکی از سایت های معتبر در شرق کشور که در بزرگترین پاساژ کامپیوتر مشهد هم بزرگترین فروشگاه و دفتر فروش فیزیکی را به خود اختصاص داده بلا شک سایت مشهد کالا می باشد.این سایت نیز لپ تاپ های خاص و متنوع زیادی را ارائه می دهد. مخصوصا لپ تاپ های گیمینگ و تجهیزات خاص برای این مدل لپ تاپ ها، این سایت در کنار تجهیزات دیجیتال فروش انواع لوازم خانه و آشپزخانه را نیز انجام میدهد. همانطور که اول گفتم .یکی از سایت های معتبر در شرق کشور می باشد. فروش اقساطی هم از مزایای دیگر این مجموعه می باشد. در مجموع سایت ها و همکاران زیادی در فروش تجهیزات دیجیتال فعال هستند.

قیمت hp 840 g3 i7

لپ تاپ استوک یا لپ تاپ دست دوم :

اگر بدنبال خرید لپ تاپ استوک و ارزان قیمت برای تجهیز دفاتر اداری و شرکت خود می باشید.شاید در لحظه اول دیوار، شیپور و ایسام به ذهن شما برسد. اما صبر کنید. یک مشکل وجود دارد. دیوار و شیپور فروشنده لوازم دست دوم مردم هستند. در بیشتر مواقع امکان خرید تعداد از یک مدل مثلا کیس یا مانیتور وجود ندارد. همچنین فروشنده ها در هر جای ایران هم می توانند باشند یا اگر در شهر خودتان هم هستند. باید حضوری تشریف ببرید و در اکثر مواقع چیزی بنام گارانتی و مهلت تست وجود ندارد.

سایت دیگری که به نظر من خیلی از مشکلات دیوار و شیپور را ندارد. سایت ایسام می باشد. خوب مشکل نقل و انتقال پول و بازدید محصول را ندارد. چون از هر جای ایران هم می توانید با واسطه سایت ایسام خرید کنید. و پول را به واسطه که همان سایت ایسام می باشد و اریز کنید.  اما اینجا هم مشکل خرید تعداد عمده و گارانتی طولانی مدت وجود دارد. اما ایسام جای خیلی خوبی برای فروختن محصولات دیجیتال دست دوم به سراسر کشور می باشد و محدودیت دیوار و شیپور را ندارد.

هدف من معرفی همکاران و سایت هائی است که می توانید لپ تاپ یا انواع کیس های اسمبل شده یا مانیتورهای دست دوم تمیز اما ارزان قیمت را آنحا با خیال راحت و وجود گارانتی و در تعداد زیاد تهیه کنید. می توان به سایت های استوک کالا، استوک شاپ،پاساریا،اول استوک، بیست استوک اشاره کرد. حالا از کجا در مورد محصولی که می خواهیم خرید کنیم. اطلاعات تخصصی کسب کنیم. در ادامه با من همراه باشید.

کسب اطلاعات خیلی تخصصی و فنی محصولات دیجیتال:

اگر بدنبال کسب اطلاعات کامل در مورد تجهیزات دیجیتال می باشید. مطمئنا دو سایت معتبر و مرجع در ایران در این زمینه فعال هستند . این دو سایت زومیت و دیجیاتو هستند. هر نوع اطلاعات فنی و تخصصی را می توانید در این دو سایت مطالعه بفرمائید. این دو سایت کلی هم در مورد مزایا و معایب هر نوع محصول دیجیتال به شما اطلاعات ارائه می دهند. در ادامه می خوام دو پلتفرم بسیار معتبر برای مقایسه محصولات را به شما معرفی کنم. 

مانیتور استوک DELL

سایت های مقایسه قمیت ترب و ایمالز:

دیگر کمتر کسی است که اسم ترب و ایمالز به گوشش نرسیده باشد. شاید می توان این دو سایت را مرجع مقایسه قیمت برای خرید هر چیزی دانست. اما ما چون بیشتر در مورد تجهیزات دیجیتال صحبت می کنیم . این دو سایت را از این جنبه با هم مقایسه می کنیم. د وسایت ای تی بازار، میهن مارکت و دیجی آنلاین هم در این زمینه کار می کنند .اما من بنا به تجربه سالهاست با ترب و ایمالز کار میکنم. و از بقیه سایت ها خیلی بازخورد مثبت نگرفتم. (البته این نظر شخصی من است که بر اثر تجربه 18 ساله در زمینه کار در تجهیزات دیجیتال کسب نمودم)

اما نکته مهم در مورد سایت هایی که نسبت به ارائه قیمت در ترب و ایمالز اقدام می کنند. این است که این دو سایت فقط به سایت هایی که نماد اعتماد دارند خدمات ارائه می دهند. همچنین در صورت ارائه شکایت و ثبت اعتراض سایت ارائه دهنده خدمت از مجموعه این دو سایت حذف می گردد.اما بدلیل حجم بالای محصولات موجود در بازار امکان اشتباه در ارائه اطلاعات و ادغام محصولات مشابه در این دو سایت وجود دارد. مثلا در بخش لپ تاپ که تخصص خودم هست.

خیلی مواقع پیش می آید. محصولات مشابه در کنار هم قرار نمی گیرند. چون کانفینگ لپ تاپ ها خیلی نزدیک به هم می باشد. و این موضوع موجب گمراهی مشتری می گردد. مثلا یک لپ تاپ با هارد 512 و گارانتی 18 ماهه در کنار یک لپ تاپ با هارد 256 و بدون گارانتی قرار می گیرد. اما شما خریدار در لحظه متوجه موضوع نمی شوید. اگر فیلتر قیمت را هم بزنید. خوب دقیق نیست.

همچنین متاسفانه بعضی از سایت ها به خصوص تازه کارها نسبت به ثبت اشتباه اطلاعات به خصوص قیمت در سایت خودشون اقدام می کنند. تا مشتری را گمراه نمایند. یا مشکل دیگر عدم بروز رسانی سریع و فوری محصولات می باشد. که متاسفانه با تغییر قیمت ها باز هم قیمت چند هفته قبل در ترب و ایمالز نمایش داده می شود. و خریدار نهائی گیج می گردد.

البته این دو سایت برای جلوگیری از این موضوع امکان ثبت گزارش را برای این گونه سایتها قرار دادند. اما با این حال اگر قیمت گزینه اول شما می باشد. ترب و ایمالز مرجع بسیار خوبی برای شما می باشد. همچنین این دو سایت بر کمک به سایت های تازه کار در شهرهای مختلف بسیار عالی می باشند و تمرکز زدائی از سایت های بزرگ را گرفته اند و به همان نسبت رقابت بیشتر شده است .

با این حال اگر با سایتی در ترب و ایمالز آشنا شدین که شناخته شده نبود. حتما با شماره های ثبت شده ان سایت تماس بگیرید. حتما سوال و جواب کنید اگر دیدین فروشنده تخصص و تجربه نداره یا از ارائه فیلم و عکس محصول خودداری می کنه یا درست جواب نمیده خرید نکنید و به قیمت ارائه شده اعتماد نکنید .
یک نکته خیلی مهم : وقتی با سایتی که خیلی برند نیست اشنا شدین حتما به ضمانت بازگشت کالا و گارانتی کالا توجه کنید. چون هر ارزانی بی حکمت نیست. بعضی محصولات تنها 48 ساعت ضمانت بازگشت دارند و اصلا گارانتی ندارند. مخصوصا لپ تاپ های استوک و اپن باکس

امیدوارم مقاله بهترین سایت های فروش لپ تاپ و کامپیوتر در سال 1401  که خلاصه تجربیات من به عنوان مالک سایت دکونزو در این 18 سال از سایت های فروش آنلاین از همکاران مختلف در فروش تجهیزات دیجیتال بوده برای شما مفید بوده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.