مقالات

بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ 2022

بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ 2022

بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ:

در این مقاله با ما همراه باشین.تا بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ 2022 را با هم مرور کنیم. امروزه لپ تاپ های گیمینگ از همیشه قدرتمندتر و سبک تر هستند. کمپانی های سازنده از پردازنده های گرافیکی دسکتاپ نسل جدید در لپ تاپ های خود استفاده می کنند. با در نظر گرفتن قیمت کنونی کارت های گرافیک دسکتاپ، خرید لپ تاپ گیمینگ در این دوره بسیار به صرفه تر است. در این فهرست قصد داریم با بهترین برند های تولید کننده ی لپ تاپ های گیمینگ آشنا شویم. خیلی تخصصی توضیح ندادیم. و هدف معرفی کلی بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ هست. امیدواریم. برای شما مفید باشد. اگر هر سوالی در مورد خرید لپ تاپ گیمینگ دارید. با مهندس سلطانی مسئول فنی سایت ما از طریق شماره های درج شده در بالای سایت مشاوره بگیرید.

ASUS

کمپانی ایسوس یک شرکت لوازم کامپیوتری چینی – تایوانی است که در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده. این شرکت در تولید کامپیوتر های دسکتاپ، لپ تاپ، نوت بوک، گوشی های موبایل و سایر سخت افزار های کامپیوتری تجربه دارد. در سال ۲۰۰۶ ایسوس برند جدیدی به نام  Republic of Gamers یا ROG (جمهوری گیمر ها) را معرفی کرد. این برند مختص بخشی از سخت افزار ها، کامپیوتر های شخصی و لوازم جانبی بود که برای گیمر ها طراحی شده اند.

در بخش لپ تاپ های گیمینگ برند ROG می توان به Zephrus G15 اشاره کرد. Zephrus G15 یک لپ تاپ خوش ساخت است که مورد تحسین بسیاری از منتقدان و مصرف کنندگان قرار گرفته. این دستگاه علاوه بر سبکی، قدرت زیادی نیز دارد. پنل ۱۶ اینچی این لپ تاپ دارای رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است که دارای ریسپانس تایم بسیار پایینی می باشد. همچنین ۶ اسپیکر در این دستگاه تعبیه شده است که صدای با کیفیت و واقع گرایانه ای را تولید می کند.

از نظر سخت افزار داخلی نیز Zephrus G15 به پردازنده ی 5900HS شرکت ای ام دی مجهز است. برای پردازنده ی گرافیکی دو گزینه ی ۳۰۷۰ و ۳۰۸۰ وجود دارد. برای اکثر مصرف کنندگان پردازنده گرافیکی ۳۰۷۰ پاسخگوی تمام نیاز هایشان می باشد. به طور کلی Zephrus G15 توازن خوبی میان قدرت و قابلیت حمل و نقل ایجاد کرده است.

علاوه بر ROG ایسوس برند دیگری تحت عنوان TUF دارد. ایسوس سعی کرده است با این برند بسیاری از ویژگی ها و عناصر اصلی ROG را با قیمتی پایین تر در اختیار مشتریان خود قرار دهد. البته با کاهش قیمت مسلما کیفیت محصول کاهش نیافته. اما این مدلها با کانفینگ پائین تر ارائه شده. اما TUF  نیز یکی از پرفروشترین مدلهای ایسوس می باشد.  علاقه مندان و عاشقان ایسوس که تعداد آنها کم هم نیست. این مدل را هم جزو انتخاب های اصلی خود دارند.

قیمت Asus TUF FX865

Lenovo

شرکت Lenovo Group Limited یا به اختصار لنوو، یک کمپانی تکنولوژی چند ملیتی چینی آمریکایی است. که در طراحی، توسعه و بازاریابی لوازم الکترونیکی، کامپیوتر های شخصی، نرم افزار و سایر خدمات مرتبط، تخصص دارد. یکی از محصولات تولیدی این شرکت لپ تاپ های گیمینگ است.

طی مراسم CES سال ۲۰۱۷، شرکت لنوو برند جدیدی به نام  Legion (لیجن یا لجیون) را معرفی کرد. این سری از لپ تاپ ها برای گیمینگ طراحی شده اند. اولین لپ تاپ هایی که از برند Legion در این مراسم معرفی شدند Y520 و Y720 نام داشتند که هر دو به پردازنده ی اینتل و گرافیک انویدیا مجهز شده بودند.

هم اکنون جدید ترین محصول در برند لیجن Legion 5 pro می باشد. که در واقع نسخه ی لایت Legion 7 سال ۲۰۲۰ است. این لپ تاپ به پردازنده ی نسل ۵ ای ام دی و گرافیک سری ۳۰ انویدیا مجهز است. پنل ۱۶ اینچی Legion 5 pro از تکنولوژی های جی سینک و فری سینک بهره می برد. و دارای ریسپانس تایم بسیار کمی می باشد. البته این لپ تاپ اندکی سنگین و بزرگ است و اگر جزو کسانی هستید که قابلیت حمل و نقل لپ تاپ برایتان اهمیت ویژه ای دارد، این موضوع را در نظر داشته باشید. یک مزیت بزرگ این لپ تاپ سیستم کولینگ بسیار قوی آن می باشد.

لنوو همچنین سری محصولات دیگری تحت عنوان Ideapad Gaming دارد. که بیشتر برای بودجه های اندک در نظر گرفته شده است و در طراحی آن، هدف اصلی پایین آوردن قیمت تا حد ممکن بوده است. کیفیت ساخت این سری نیز قابل قبول است. اما نمی توان آن را با سری Legion مقایسه کرد. اما با کاهش تنظیمات کیفیت بازی و با در نظر گرفتن بودجه مناسب مورد استقبال بسیاری از گیمرها قرار گرفته است.

بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ 2022

Alienware

کمپانی Alienware یک شرکت آمریکایی و یکی از زیرمجموعه های شرکت Dell است. که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. محصولات تولیدی این شرکت بیشتر به کامپیوتر های گیمینگ محدود شده است. لپ تاپ های Alienware به ظاهر و شمایل خاص خود شهرت دارند که با تم آدم فضایی طراحی شده اند (علت نامگذاری این شرکت نیز همین است)

در دهه ی گذشته Alienware رنج وسیعی از محصولات گیمینگ تولید کرده است. که مورد پسند مصرف کنندگان واقع شده اند. آخرین سری از لپ تاپ های گیمینگ این شرکت X17 نام دارد. X17 تجربه ی گیمینگ 4K/120Hz روی یک پنل ۱۷.۳ اینچی را برای شما فراهم می کند. این تجربه به لطف گرافیک RTX 3080، شانزده گیگ رم و پردازنده  Core-i7 میسر شده است. البته در نظر داشته باشید پنل 4K و توانایی اجرای بازی ها با این رزولوشن، هزینه ی تولید و در نتیجه قیمت تمام شده ی آن را نیز بالا می برد.

همچنین Dell سری دیگری از لپ تاپ های گیمینگ به نام G دارد که دارای مشخصات و قیمت پایین تری می باشند. اما بهترین برند شرکت دل اول alienware  و بعد سری G  می باشد. در سری های G  هم از بهترین فن آوریها استفاده نموده. اما با قیمت مناسب تر به بازار ارائه گردیده.

قیمت لپ تاپ Alienware 15 R4

Razer

ریزر یک کمپانی تکنولوژی چند ملیتی سنگاپوری آمریکایی است که در طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی فعالیت دارد. و بازار هدف اصلی آن گیمر ها هستند. این شرکت حدود ۱۵ سال پیش تاسیس شد. و از همان زمان نیز فعالیت اصلیش در زمینه پی سی گیمینگ بود. لوگوی سبز رنگ مثلثی شکل این شرکت در میان جامعه ی گیمینگ و گیمرهای حرفه ای، نمادی شناخته شده می باشد. شرکت ریزر عموما در زمینه تولیدلوازم جانبی گیمینگ و لپ تاپ های گیمینگ فعال می باشد.

لپ تاپ های Razer Blade از زمان معرفی اش برای اولین بار در سال ۲۰۱۲، همیشه به عنوان یکی از کاندیدا های بهترین لپ تاپ گیمینگ جهان مطرح بوده است. و در زمان معرفیش لقب باریک ترین لپ تاپ گیمینگ را نیز یدک می کشید.

امروزه Razer Blade را به یکی از گران قیمت ترین و با کیفیت ترین لپ تاپ های گیمینگ بازار تبدیل نموده. و از دلایل اصلی این قیمت بالا می توان به طراحی یک پارچه ی بدنه، کیفیت ساخت درجه یک و ظاهر منحصر به فرد آن اشاره نمود.

سه گزینه برای پنل مانیتور  این لپ تاپ های ریزر بلید وجود دارد: 144Hz، 300Hz و یا 4K OLED IPS که هر سه دارای دقت رنگ بسیار بالایی هستند و تجربه ی گیمینگ خیره کننده ای را به نمایش می گذارند. ریزر در ایجاد تعادل میان قدرت، اندازه و میزان نویز Blade 15 حقیقتا کار تحسین برانگیزی کرده است. اگر با قیمت بالای ریزر بلید مشکلی ندارید مطمئنا این لپ تاپ های گیمینگ razer blade یکی از بهترین گزینه هاست.

قیمت Razer Blade RZ09

MSI

Micro-Stat international یا به اختصار MSI، یک کمپانی IT چندملیتی تایوانی می باشد که در زمینه ی طراحی، توسعه و عرضه ی قطعات کامپیوتری و محصولات و خدمات مرتبط، فعالیت دارد. MSI در ساخت کامپیوتر های از پیش سرهم شده و لپ تاپ تجربه ی زیادی دارد.

در سال ۲۰۱۵ این شرکت وارد بازار لپ تاپ های گیمینگ شد و موفقیت فراوانی به دست آورد. یک سال بعد MSI به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ های گیمینگ شناخته شد و در سال ۲۰۱۸ Laptop Mag آن را برترین برند لپ تاپ گیمینگ نامید.

دو لپ تاپ GS66 Stealth و GE76 به عنوان محصولات معرف و برتر این کمپانی شناخته می شوند. GS66 به پردازنده ی Intel i9 نسل دهم اینتل مجهز است و از پردازنده ی گرافیکی RTX 2080 انویدیا استفاده می کند. همچنین سیستم خنک کننده ی پیشرفته ی این لپ تاپ آن را در هنگام بازی در دمای معقولی نگه می دارد. رنگ سیاه مات و طراحی خاص GS66 هم نظر گیمران و هم نظر کاربران حرفه ای را بخود جلب کرده است. بک لایت کیبورد نیز به طور کامل قابل شخصی سازی می باشد و همچنین دارای ۸ گزینه ی از پیش تعیین شده است. لپ تاپ های ام اس ای را می توان به لپ تاپ های با کارکرد و عمر طولانی در نظر گرفت. این  لپ تاپ ها سالها برای شما کار می کند.

قیمت MSI Sword 15

HP

اچ پی با سه  برند pavilion، Omen و Victus   در دنیای پر رقابت لپ تاپ های گیمینگ به جنگ رقبا رفته. مطمئنا این سه مدل جزو سری لپ تاپ های پرفروش و محبوب بسیاری از گیمر ها هستند.اول با لپ تاپ گیمینگ میان رده پاویلیون شروع می کنیم. اچ پی این مدل را با انواع رنگ و شکل به بازار ارائه نموده. اما بدلیل قیمت مناسب و کیفیت جزو پرفروشترین مدلها می باشد. بعد از آن شرکت اچ پی لپ تاپ گیمینگ  Omen را به بازار ارائه نمود و این  لپ تاپ گیمینگ چند سال هست برند محبوب اچ پی را بر سر زبان گیمرها انداخته. شرکت اچ پی در اواخر سال 2021 با یک برند جدید بنام  Victus را به بازار ارائه نمود. کامل طراحی را تغییر داده و یک نیاز جدید در بازار را شناسائی کرده. برای همین این مدل را با مانیتور 16 اینچ ارائه نموده.

البته باز هم از آن ظاهر عجیب و خاص در لپ تاپ های گیمینگ مثل ایسوس  و لنوو خبری نیست. اما خیلی با کلاس و با کیفیت هست. و همیشه اچ پی مشتری خاص خودش را دارد. چون کیفیت ساخت بالا را هدف قرار داده تا ظاهر،

بررسی hp omen 15-dg0004tx

Acer

درست مانند ROG و TUF شرکت ایسوس و یا Omen و Victus شرکت اچ پی، کمپانی ایسر نیز برای لپ تاپ های گیمینگ خود از دو برند استفاده می کند. این برند ها Predator و Nitro نام دارند. سری Predator ایسر قدیمی تر، پر زرق و برق تر و گران قیمت تر است. و سری Nitro دارای مشخصات پایین تر و قیمت نازل تری می باشد. البته Nitro 5 ایسر موفق به دریافت جایزه ی iF Design Award سال ۲۰۲۱ نیز شده است. درسته که ایسر خوش قیمت هست. اما لپ تاپ گیمینگ نیترو و پردیتور این برند می تونه با بهترین برندها رقابت کنه.

قیمت لپ تاپ Acer Predator 17

بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ 2022

امیدوارم مقاله بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ 2022 مفید بوده باشد. و اگر قصد خرید هر یک از مدلهای بالا را دارین. روی لپ تاپ  گیمینگ کلیک نمائید. همچنین سوالات و دیدگاه های خود را در بخش نظرات مطرح نمایید. خوشحال می شویم. برای خرید تخصصی لپ تاپ گیم از شماوره تیم حرفه ای ما بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.